Mehlika26 _aysee_98 ya ben de ilk kimyasal gebelik yaşadım bunda çubuk test de çift görünce bu da mı kimyasal acaba dedim hatta ultrasona bile pek gitmek istemedim göremem diye ama çok şükür duyduk da gördük te.