NaimeYilmaz Maşallah. ☺ Sağlık açısından bu kadar hızlı kılo alımı tabiki iyi degıl . Ekmek makarna pilav hamurişi şerbetli tatlı bunları kenara bırakın bence artık. Ben 70le hamıle kaldıgım ıcın cok dıkkat edıorm sizler bide zayıfsnz ılerde moralınız cok bozulur bişe olmaz diyenlerede asıl sizler bakmayın bişe olmaz ne demek gereksiz kilo alımı nasıl iyi bişey olablr bebek için max. 15 kılo alsanız yeterli zaten. Düşünmeden laf etmeyın arkadaslar hamıleyız boğaz tutmak hepımz ıcın zor ilerde pişmn olmayalm 🙏
KezbanAyhanKorkmaz MerveHandeSyed neden böyle sert ve emin çıkıştınız fazla filan değil die size aldığınız 20 kilonun normal olduğunu kim söyledi bi doktor kesinlikle söylemez. Normal şartlarda toplamda 12 13 kilo alınması gerekir hamilelikte. Bunu bi okuyun araştırın hemen çıkışmayın. Asıl bize gelince evet herkes 9 ay boyunca 12 kilo almıyor daha fazlada alan var daha azda alan var. Çokta kafana takma kiloyu sen iyiysen Bebiş iyiyse sağlığın için dikkat edersin doğduktan sonra veriliyor zaten 🙂
NaimeYilmaz KezbanAyhanKorkmaz Böle şeyler sölemekten pek hoşlanmıorm fakat tutamıcam kendimi belliki kendi çok aldıgı ıcın pişman hepımız yiyelim yiyelim 20şer 30ar alalım istiyor ☺
Busranagme KezbanAyhanKorkmaz ben 16 kilo aldım 35 haftadayım doktorum çok iyi Dedi . Çünkü 45 kilo ile hamile kaldım 😀😀 bebegım de cok şükür iyi . Zaten tokluk şekerim bile düşük bir de dikkat etsem vay halime . Kilo almak istiyorum ben çünkü cok zayıftım
AsiaAisa Kızlar 7 buçuk kg şimdi karneye baktım 10 kg anlamışım ya 🙏🏻Ama yinede fazla bence spora başlıcam
Asli111 AsiaAisa 39 kiloyla hamile kaldim suanda 26 haftalik ve 53 kilo olmusum iki hafta once kontrolde de cocuk 700 g di
Eymen18 AsiaAisa cnm ben 32 haftadayım ve 6 kilo aldım 10 kilo çok fazla dr laf etmedi mi bunun için sana benimki her ay 1 kilo dedi cunku
Busranagme AsiaAisa hayır tansiyonum düşüyor , dışarı çıkamıyorum . Yanımda biri olsa bile dayanamıyorum . 😴 Tansiyonum düşük nabzım yükseliyor biraz
OzlEmrah MerveHandeSyed Sen ona bakma demişsin ama canım 😂😂🙈🙈 çok fazla kilo almışsın 20 kilo en çok kilo son ayda alındığını düşünürsek 🙊🙊😱 Neyse bebekler sağlıklı doğsun verilir kilolar bir şekilde 😊
MerveHandeSyed OzlEmrah aynen bebişer sağlıklı olsun kilolar verilir Burda birbirimiz motive edelim istedim tabi ki bebeğin sağlığını düşünerek kilo almalıyız doktor kiloyla ilgili sıkıntı var demedikçe rahat olalım mutlu anneler mutlu bebişler İnşAllah
AsiaAisa ben bugün akşam yemeği yedim ve sonrasında yemedim yemeyide düşünmüyorum , bir ay dikkat edicem inş almam 🙏🏻
MerveHandeSyed AsiaAisa dikkat tabi ki önemli ben moralin bozulsun istemem boylu posluysan bu kilo surun değil ben 20 kilo aldım ama boyum 170 abartı durmuyor zaten 10 kilo kafadan masada bırakıp kalıkıcaksın anne anane tecrübeleri
Denizim Bence boy kilo orantisina bakip konusmak lazim,ama bebegin saglikli gelisimi icin annenin 7-8kilo arasinda kilo almasi gerekiyor bunu biliyorum, fazlasi tabiki zarar sonrasinda vermeyi birakin kenara Allah korusun bebeklerde sekere sebep olur
Nil AsiaAisa bende 41 kilo ile hamile kaldım şuanda 56 kiloyum ve 37+3 teyim benimde biraz kaçtı sanırım ama son haftalarımda hiç kilı almamaya başladım canım ne istiyosa onu yiyorum
Deryara AsiaAisa 23+4 75 kiloyum 5 kilo aldım bebeğim de 550 gram dedi doktorumuz hey şey normal dedi çok şükür