AsiaAisa biraz fazla almissiniz. Zayif kadinlarin hamilelik suresince 11-12 kg almasi normal, kilolu kadinlar daha az da alabilir normaldir. Biraz frene basmanizda fayda var. Bebeginizin gelisimi icin faydali gidalar tuketin hamur isi ekmek seker gibi faydasiz ama zararli besinlerden uzak durun. Aksam 7 den yada 8 den sonra bir sey yememeye calisin. Ekmeksiz duramiyorsaniz da tam bugday ve cavdar 1 dilim. Sebze ve protein agirlikli beslenmeye calisin. Doktorum daha ilk muayenede bunlari soylese de ilk aylarda ben de almistim hizlica. Neyse ki frenledim artik bebegim aliyor kiloyu. Nasilsa dogurunca verirsin emzirirken verirsin diyenlere bakmayin herkesin bunyesi farkli, ilk gebeliginden sonra verip 2. De veremeyen de var. Fazla kilo dogumu da zorlastiriyor, sadece sonrasi degil yani mesele. Doktorunuza da danisin size beslenme tavsiyelerinde bulunacaktir.