Evin3363 hayır ilk gebeliğim 4 yaş kızım var. 2. Gebeliğim sezeryan yerine yakın cok aşagıya yerleşmişti agrılar içindeydim mecburi krtaj olmuştum. Mayıs 2022 de ama o içinde bebek vardı buyuktu. Ama yeri çok yanlıştı. Buyuyemezdi benide çok zor duruma sokarmış. Şimdiki kürtajdan sonra sordum hiç bişey yoktu dedi. Eger dedi ilk gebeliğin tekrarlı boş olsaydı araştırırdık dedi