sunshine_ merii10 sende de şeker vardı sanırım öyle hareketsizlik hissedersen kahve iç soluna yat canım kahvede de hareketleniyorlar ama korkma bende bugün biraz korktum hareketini hissedince rahatladım 😃
merii10 sunshine_ şeker sınırda canm ama tüketiyorm dayanamıyorum yine 😌 bnde az önce hareketlennce rahatladm çok şükür
merii10 sunshine_ arada hafif kasık ağrıları oluyr geciyr arada da bel ve kalça ağrıları oluyr özellikle gece yattığımda dönerken faln siz kaç haftaliksinz
Paradise1_ Eyvz bende 32. Haftadayım bugün girdim ama hareketleri bugün aşırı yavaş hatta yon denecek kadar ama sabah doktora gittim bir şey demedi iyi dedi çalışabilir verdi hatta korkuyorum dürttüm falan ama tok yok
Eyvz Paradise1_ ah beya şu doktorlar neden ilgilenmiyorlar . Bende gripten gittim acile antibiyotik verip yolladı.
merii10 sunshine_ yan duruş pozisyonundaydi pazartesi gittigimde ☺️ bide benm erkn doğum riskim oldgu icn normal doğumu beklemeycegiz Allah nasip ederse 37.hafta gbi sezeryan olck
Gunesimm41 merii10 erken doğum riskin varsa normal doğumu beklemek daha doğru değil mi neden sezeryan ?
merii10 Gunesimm41 gebelik surecinde erken doğum ve düşüğe sebep oluyr Allah korusun doğum konusunda da rahim 38 haftalara geldgnde kaldiramayacagi için başka komplikasyonlara yol acmasn dye 37 gbi sezeryan önerdi bana doktrm yne süreç neyi gosterck blmym
Gunesimm41 merii10 inşallah sağlıkla kucağına alırsın canım ben de 30. Haftadayım zaman geçmiyor artık😇
merii10 Gunesimm41 amin insalah bekleyen herkse hayrlı dogumlar olsun.haftamiz ayniyms sizn nasl geciyr agrilar yada farklı degisimler varmı bu hafta
Gunesimm41 merii10 Pek bi ağrım yok bazen rahimde ani baskı hissediyorum tekme mi atıyo başka birşey mi bilmiyom çıkıverecek gibi geliyo 🤣 başka değişiklik yok senin nasıl