merii10 kızlar iki gündür bebek hareketleri azaldı hareket hissediyrm ama eskisi kdr yoğun degl benmle aynı haftada olanlar siz ne durumdasınız
Papatya07- merii10 aynı durum oldu imkanınız varsa bir doktora görünün içiniz rahat etsin bizim suyu azalmış gelişme geriliği başlamış yakın takip yapılıyor
sunshine_ merii10 kuzum bende de var geçen hafta doktora gittim suyum falan iyi doktorum gün içinde uyuduğunu geceleri hareketli olduğunu söyledi akşama doğru hareketlenmeye başlıyor ama yine de git için rahat etsin
Papatya07- merii10 suyum gelmedi hatta su sızıntısı varmı yok mu diye testte yaptı doktor şükür öyle bir durum yok ama plesantada kireçlenme başlamış yani yeteri derece beslenemiyor bebekte gelişim geriliği suyun azalması hepsi birbiri ile bağlantılıymış
Eyvz Bende eskisi gibi çok hissetmiyorum 32 . Haftadayim . Plesanta kireclenmesi vardı ilaç kullanıyorum. Üstüne grip oldum salı günü kontrolüm var . Karnımı sürekli durtuyorum iyice manyağa bağladım.
merii10 Eyvz geçmiş olsun bian önce haftalar geçsin sağlıkla kavusalm isalah stresten etrafmdaki herkese ters davranmaya başladım artk
Paradise1_ Eyvz bende 32. Haftadayım bugün girdim ama hareketleri bugün aşırı yavaş hatta yon denecek kadar ama sabah doktora gittim bir şey demedi iyi dedi çalışabilir verdi hatta korkuyorum dürttüm falan ama tok yok
[silindi] Eyvz paronayaklık deil bu , hic takılma öyle söyleyenlere, evladın bu merak ediyosun cok cok normal…
sunshine_ merii10 sende de şeker vardı sanırım öyle hareketsizlik hissedersen kahve iç soluna yat canım kahvede de hareketleniyorlar ama korkma bende bugün biraz korktum hareketini hissedince rahatladım 😃