B__28 Peki arkadaşlar herkeste bu yerleşme kanamsı oluypmu yada lekelenme meraktan çatlicam yarın keseyi görücek tam happy mom a göre 6hafta 4 günlük duyulurmu sizce
Liyamm1 Aygun197 beta ile ikiz olup olmadigini hiç bilemeyiz doktorum da soledi benimki baya yüksek idi ve kuzenimde ikiz oldugu için biraz korkmustum açikcasi ama ikiz gebelik yok 🙏🏻