prensinannesi2024 yani şöyle bi sıkıntı yoksa normal dogum için gün vermiyorlar diye biliyorum anne karnında 1 gün bile fazla kalsa kârdır. Sıkıntı yoksa yılbası olsun diye erken dogurma bence 37 olup küveze giren bebekler var. Bende 1 ocak saat 12-1 istiyorum ama benim o zaman 39+2 oluyor ve zorunlu sezeryan doktora kalsa 27 aralık istiyor. Ben yerinizde olsam biraz daha beklerdim