2bebislianne Kızlar günaydın hediyelik çikolata kolonya şişesi ve kapı süsü yaptırdığınız memnun kaldığınız site var mı ?🌺
BUSRA-2121 2bebislianne https://mutluresim.com/image/nEB9cU https://mutluresim.com/image/nEB74z Çikolata instagram inda çikolata Işıklı Kapı süsü instagram sm tasarım İkisini de çok sevdim memnun kaldım☺️🌹
Ebruli_08 2bebislianne sandal hediyelik eşya sayfasına kolonya yaptırdım o kadar güzel ilgilendi ki bayan her istediğimi yaptı kendi seçtiğim etiketi yaptı ve 2 günde elime ulaştı kesinlikle tavsiye ederim ve çok uyguna yaptırdım ve memnun kaldım kesinlikle tavsiye ediyorum
rabiaozcans 2bebislianne merhaba, ben daha sonrasında dekoratif olarak kullanabileceğim bir şey tasarladım ışıklı ahşap pano şeklinde yaptırdım. hastane kapısına asılabiliyor ve pille çalışıyor. çok memnun kaldım. görselini bırakıyorum. hediyelik düşünmüyorum. ikramlık olarak ise çikolata yaptıracağım direkt melodi’nin fabrikasından.
Sinifcianne34 Mineartcc çok lezzetli değil ama yenmeyecek kadar kötü de değil. Bunu düşünerek az söyledim zaten 50 tane hastaneye gelenler için yeter dedim
karaguzelirem_ Kapı süsümü ; babylüks Çikolatamı ; dokmecikolata sayfasından yaptırdım sayfa aynı zamanda kolonya da yapıyor isteğe göre bakabilirsiniz
papatya-0 Ebruli_08 merhaba paylasiminiz için çok teşekkür ederim ne hediyelik yaptirsam diye araştırırken ve herşey gerçekten çok pahali çıkarken yorumunuzu gördüm ve sipariş verdim yarın elime büyük ihtimalle ulaşır ama sayfa sahibinin paylaştığı fotoğrafta bile çok güzel görünüyorlardı gerçekten diğer sayfalara göre uygun fiyatliydi baya tekrardan çok sağolun 🙏😊🥰
Ylzkrkmz Aybarssmom_ renkliiiatolye instagraö sayfasından yaptırdım kutusunu da hatıra saklarım diye düşündüm. Kutu defolu geldi tekrar gönderim yapacaklar inşallah ama çikolata sade hoş lezzetli ☺️
Edihac Aybarssmom_ yasemin süs evi var Instagram da ben daha yaptırmadım ama yaptıran arkadaşlarım memnun olduklarını söyledi bende ordan yaptiracam
Cmscms06 Ben ck events diye bi sayfaya sipariş verdim instagramdan, memnuniyet çok yüksek çikolataları da pelit markaymış. Kapı süsü, çikolata, kolonya set halinde aldım🙏🏻