Aydinlar01 kuzum bende cipralex içiyorum. bende de anksiyete var. venegis içiyordum onu bıraktım hamilelik dolayısıyla ama dünden beri ataklarım başladı. ne yapıcam bende bilmiyorum. sürekli uyuyorum. ekmekten miğdem bulanıyo. bende 10+5 haftalık hamileyim. allah yardımcımız olsun.