Ezgisrerkli erken doğum ile acil sezaryene alındım serklajliydim rahim yırtılmaya başladığı için. Çok uzun bir ameliyat sürdü 2 buçuk saate yakın çok kan kaybı olmuş rahim çok zarar görmüş o sebeple doktorum yasak koydu 1 sene kesin bana sorarsanız 2 sene bekleyin yanlışlıkla falan hamile kalma çok riskli ameliyat geçirdin normal sezaryenler ile bir tutma sakin bu ameliyatı, kendini ve vücudun toparlansın biraz dedi o sebeple yasagimiz var