prenSandprenseSMomy Sumeyra76 hmm o zamn kayınvaliden yada eşin benim yanımda eşim vardı anneme bıraktım 3 tanesini yani bneşm evimde baktı zaten şükür sadece bi gece ayrı kaldık erteai gün hep birlikteydik