fatos2309 prenSandprenseSMomy ben de tam 37+2deyim ilk gebeliğim sancım var mı yok mu anlayamıyorum ya tarif eder misiniz bebek hareketi gibi mi karnım çok sert 2 gündür. Birde 37 hastalıkken erken doğum sayılmıyor artık değil mi normal kabul ettiler yani küveze falan girmedi bebeğiniz
prenSandprenseSMomy fatos2309 yok canm normal sayıldı erken değildi aslında ama bebek dopum için hazır olmayınca gelmesi biraz uzun sürdü gibi oldu o ağrı farklı bişey anlarsın bneim hastaneye gidiş sebebim kusma mide bulantısı baş ağrısıydı düşün
beyza81-92 fatos2309 37+0 da artık pramatüre sayılmaz ama küveze girme durumu bazen 40 da bile olabiliyor bebeğim sağlığına göre
Rabiacyrn17 prenSandprenseSMomy yaa ne güzel rabbim bağışlasın bize de böyle doğumlar nasip olur inşallah 🥹🥰
Sumeyra76 prenSandprenseSMomy darısı bana olsun inş🙈çok heycanlıyım ve korkuda var hepsi bir arada uykularımı kaybetim🫣
prenSandprenseSMomy Sumeyra76 bence çok korkma takılma olayı akışına bırak kendini korkutmak gerilmek pek bi. İşe yaramıyor hatta olumsuz etkileyebilir
Sumeyra76 prenSandprenseSMomy ikinci doğumum ne bileyim nasıl olucak diye düşünmekten kendimi alamıyorum uykularım kalmadı
Syda78 Allah bağışlasın canım ne güzel olmuş doğumun darısı bize🌸 inşAllah bende normal doğumla ve sağlıkla kavuşurum oğluma 🥹🤲🏻
prenSandprenseSMomy Sumeyra76 hayırlısı olsun dua et sonynda güzel minicik bi mucize oluyor biliyorsun 😍
Emd- prenSandprenseSMomy dördüncü dogumunuzsa haftaları hep birbirine mi yakın doğdular acaba ben birinci kızımı 40 da kendi sancımla doğurdum suan 37+5 im doktor da daha gelmez bu hemen hemen ablasıyla aynı haftada doğar dedi ama bilemedim ağrılarım oluyor yalancı sancı haftaları birbirine yakın mı doğuyorlar acaba tecrübeli anne
prenSandprenseSMomy Emd- 4 doğumum ama ilk kızım 38 lerde doğdu ikinci kızım 40 ı geçti oğlum da 40 geçtii bu sefer erken dopum riski vardı sancılarım çıkıyordu nst de o yzden erken olduu