Yes_mom0 anladım canım korkma ben baktirdigim ay hamile kaldım çünkü artık kafam rahtladi her ay acaba bende bir sıkıntı var mı yok mu düşünmekten daha yıpraniyoruz en azından böyle sıkıntı varsa da biliyoruz ve tedaviye başlıyoruz kafamız rahatlıyor, bence sen de hiç korkma herhangi bir sıkıntı varsa da doktor ilaç verir ve düzelirsin Rabbim en kısa zamanda sana da nasip etsin inşallah hayırlısıyla. Doktorun ne zaman göstereceksin sonuçları