Aşure gününde kimse bana aşure getirmediği için çok icerlendim hiç malzememde yoktu yapamadım balkona çıktım baktım aşure dağıtılıyor neden bana 1 kase kimse getirmiyor diye ağladım 😂 aksam eşim arkadaşlarına söylemiş saolsunlar yapan 1 kişi getirdi oturdum yedim mutlu oldum