Shf kararınızı etkilemek istemem zaten doğum yapacak olan sizsiniz ama inanın normal doğumun rahatlığı diye bir şey gerçekten var ben 3 ay önce normal doğum yaptım evet son aşamaları sancılı asla kolay diyemem ama bebek doğar doğmaz bitiyor her şey sanki 5 dakka önce sancı çeken siz değilmişsiniz gibi oluyor bebeğinizi hemen kucağınıza alabiliyorsunuz rahatça emzirebiliyorsunuz bi kaç güne hiç doğurmamış gibi oluyorsunuz 🥰 ha sezeryandan da korkmayın onun da sonrasında biraz sancılı süreç var ilk ayağa kalkma tuvalete gitme oturup kalkma ilk etapda zor gelebilir ama 1-2 haftaya toparlarsınız onu da kız kardeşimden biliyorum ❤️ kolay doğumlar nasip etsin Rabbim