Shf Daha önce estetik ameliyat oldum, uzun süre narkoz aldım. Anestezi farkındalığı çok nadir görülen bir durum, başınıza gelmez korkmayın. Masadayken bir enjeksiyon yapıyorlar birazdan uyuyacaksın diyorlar, tık gidiyorsun. Uyandığında ne ağrı ne sızı… Hiç farkında bile olmuyorsun, zaman algın gidiyor. Ameliyattan ödüm kopardı eskiden şimdi hiç korkmuyorum. Hiç korkmayın, uyuyup uyandığınızda bebeğiniz kollarınızda olacak. İçinizi ferah tutun. 🤍