Benim tetanoz aşısının içeriğine karşı alerjim var zamanında işe girerken ilk dozda 1 aylık yan etki süreci yaşadım o yüzden dün sağlık ocağı kontrolüm vardı orda tetanoz aşısında alerji yaşamıştım olmak istemiyorum dedim sisteme kendi rizamla olmadığıma dair not düştüklerini söyledi hemşire hanım. Yani içim hiç rahat değil ama tekrar alerjik reaksiyon riskini de göze alamıyorum çünkü doktorum da zaten seçimi bana bıraktı. Ama diğer olmam gereken başka aşı varsa olabilmek için alerji testi olup eksiksiz yaptiricam inşallah. Umarım hepimiz hayırlısıyla sağlıklı bir şekilde evlatlarımızı kucaklarimiza alırız inşallah Rabbim hepimizin yardımcısı olsun bu serüvende 🌼☺️