Byznruznn
Uff bu konu benim de aklımı çelen bişidi.
Aile hekimim ol dedi, doktorum olma gerek yok boş yere ateşlenme, bizim hastanede her şey tek kullanımlık, normal bi insan günlük hayatında ne kadar tetanoz riski altındaysa sen de bizim hastanede aynı derecede risk altında olursun yani çook düşük ihtimal dedi..devlet hastanesinde doğum yapsan ol derdim ama bu hastane için gerek yok dedi..doktorum öyle diyince olmadım. Bugün aile hekimim yine aradı,29 haftalıksın ama yine de olma şansın var dedi..
bilmiyorum olmıcam sanırım.
Olmadan doğuma giren arkadaşlarım da oldu çünkü