smnbr betullylmzz Şunu yapın ya da yapmayın dedi mi peki? Genelde buz iyi geliyo şişkinliğe falan. Gece boyunca ayağınızda olsa keşke Yarın haberdar edin bizi Allah şifa versin inş sadece basit bir zedelenmedir
betullylmzz umrumdadegil sabah normal kontrolüm bar gitmişken ortopediyede görünürüm diye bekledim gündüzden gitsem iyi olurdu haklısınız yarın umarım çare olacak bişey söylerler 😔
umrumdadegil betullylmzz inşallah kötü bir şey yoktur canım çok az kalmış doğumuna sağlıkla doğumunu yaparsın inşallah 💜
Elfanne betullylmzz yaa ta betullylmzz yaa tahmin etmiştim en iyi ilaç sarmak zaten sarmayı ihmal etmeyin inşallah en kısa sürede iyileşir doğum doktorunuzada durumunuzu anlatın bence sezeryan mi sizin
Rfrshr Kırık olsa duramazsın hurafesine inanmayın, ben hamileyken kırdım ayağımı gayet durabiliyordum karnıma kurşun önlük giydirilip röntgen çekilince ortaya çıktı
betullylmzz Elfanne bugün sezaryanada karar verildi bebişim 40 haftalık oldu kanala inmedi maalesef açılma ve sancım yok ve kilosu artıyor diye yarın sezaryanla alacaklar zor bir süreç bekliyor gibi hayırlısı
umrumdadegil @betullylmzz canım çok geçmiş olsun büyük talihsizlik olmuş tam doğum zamanı 😥 ne yapacaklar peki alçı falan mı alacaklar doğum sonrası belliydi çatlak olduğu üstüne basamamandan
kvsr22 betullylmzz Ben aynı şekilde ayak serçe parmağımı kırmıştım.Tekrar yerine oturtdu doktor ama iyileşmesi bir ayı buldu .Bence beklemeyin doktora gösterin mutlaka