Kızlar basit gibi görünecek ama bugün sabah ayağımı kapıya öyle bir sert çarptımki sabahtan bu yana üstüne basamıyorum şiddetli bi ağrı çekiyorum hafifte şişlik var yürürken çok zorlanıyorum 39+5 haftalığım röntgen çekilmez diye doktorada gitmedim kırık çatlak çıkık olabilir mi sizce elimden gelen tek şey buz koymak ama çare olmadı