Kader2024 şuan tam olarak 33. Haftadayım bebeğin eşyaları yıkanıp ütülendiiii dolabını yerleştirdim komple hastane ye görmeye gelen yakınlarım için hediyelik yaptırdım ayıcıklı mum ve anahtarlık bebeğimin beşiği herşeyi hazır sadece hastane çantamı hazırlamadım bi kaç eksiğim var onları alıp öyle hazırlayacağım birde çikolata yaptıracağım o kadar ilk gebeliğim heyecanlıyım hakkımızda hayırlısı neyse o olsun inşallah 😌