Aseliimmm Melos066 bunu bende düşündüm ve yaparımda beğendiğimiz isimleri kağıda yazıp kızıma seçtirerek isime karar veririz bakalım bize hangisi çıkacak🙃
Melos066 Aseliimmm ayy başka çocuk varsa çektirmek daha iyi bizde olmayınca kendimiz çektik inşallah gonlunuze göre birşey bulursunuz 🥰
Melikekar123 Aseliimmm ben Fatma Meva koyuyorum birde aklıma Aişe Mina vardı Hümeyra da beğeniyordum biraz klasıkciyim galiba