Selam anneler nasipse bizim ikinci kızımız geliyor ve isim düşünmeye başladık ama eşimle farklı isimleri beğeniyoruz ilk kızımın adı Asel aslında asel mira koymak istemiştim yakın arkadaşım aynı ismi beğenip koymak istediğinden vazgeçmiştim kırılmaması adına ama hala mira isminide beğenirim🙃Eşim damla ada ismini beğeniyor bense alina ve ela ismi beğeniyorum sizce hangi isim
Damla
Ada
Alina
Ela 🫠💕