MorKelebek54 parol içmeyin bence ağrı kesiciler mide ağrısını daha çok tetikleyebiliyor mide ağrısıyla acile gittiğimde bir doktor söylemişti seneler önce. Nexium kullanın o iyi gelebilir bende kullanıyorum onsuz bir gün bile dayanamam heralde, buscopan belki sakıncalı olabilir bilemedim