Kizlar bi 15 gun once mide spazmi gecirdim serum ile rahatlamistim ama doktorum bidaha olursa eger bu ilaclari icersin dedi. Buscopan ve nexium diye bi ilac. Suan yine karin agirisi sanci gibi agrim var. Buscopan i internetten baktim ama kullanilmamasi gerekir diyo ne yapacagimi sasirdim bunlari gebelik sirasinda kullanan bilen var mi? Bu arada bu ilaclari veren kendi kadin dogum doktorum