ravzae anladım canım sen 1. Saatini ölç hep olur mu dediğim gibi çünkü 🌺 tabikide 1. saati ölçtüğünüzde daha çok çıkabilir zaten size şuan ölçüm yapmanız isteniz ona göre insülin falan başlarlar insülinden de sakın korkma zararı var mı diye düşünebilirsin ben 7. Haftadan beri diyet yapıyorum insülin kullanıyorum çok şükür hiç bir zararını görmedim faydasını gördüm eğer kullanmasaydim şuan da ağzıma 1 lokma yemek süremezdim