ravzae tokluklarınız gayet güzel tokluk şekerinin sınırı 140 açlık sekerleriniz yüksek biraz açlık şekerinin sınırı da 90 95 olması isteniyor belki düşük dozda açlık sekerleriniz için insülin başlanabilir ama dediğim gibi ekmek çok çok fazla ve kendinizi bir deneyin mesela bir öğün ekmeği hiç tüketmeyin belki açlık şekerinizi ekmek de etkiliyor olabilir