MosKaz Sibel Günaydın. Tiroid hastalığı bu boğazda oluyor. Bende mesela çok stress yaptım zaman yada hapımı almadım zamn yükseliyor, kendi kendinden sıkılmaya, ağlamaya başlarsın. Y yüzden iyi oluncaya kadar ilaç kullanırsak iyi olur.
Melikesii Sibel bi belirtiyle gitmedim ben kadın doğum doktoru kan değerlerime bakınca baktırmamı söyledi troitlerime öyle farkına vardım