Hale23 canım yıllardır mayası var onunla mayalıyorum,bi kaç kez yeniden temin ettim mayayı,ben mayamı instadan güvendiğim birinden aldım ama trendyolda vs hep var artık,ılık 1lt cam kavanozdaki sütün içine mayayı atıyosun ağzını kapağı kapatmayıp hava almadı için peçete örtüyorum lastikle kapatıyorum,muhakkak sıcak ortamda 24saat mayalıyorum sonra süzüp mayamı çıkarıp,dilersen su eklersin,dolaba kaldırıyorum,mayayı küçük bi şişem var onun içinde dolapta bekletiyorum yenisini yapmak üzere,üstüne su ekliyorum biraz,sormak istediğin başka bir şey varsa sorabilirsin,herkes evde yapabilir aslında o markaların hiç birine güvenip çocuklarıma almadım kaç yıldır mayalıyorum,tabi marketten alınacaksa altınkılıçı öneririm