MorKelebek54 Bebismgeliyorr arkadasim hep iciyodu faydasi cok oluyomus ama bana biraz acimsi gekdgii icin icemedim hepsi oyle degilmis ama bimdeki oyle degilmis ben a101 den almistim o acimsiydi biraz tadi ama faydali diye biliyorum bende sen yine doktoruna sor ama kullanmadan once emin olmak icin
Blueberry0 Bebismgeliyorr zararı yok faydası var. anneye sindirim açısından iyi geliyor bebeğe de kilo aldırıyor. Ben sade sevmediğim için meyveli içiyordum . danone gibi oluyolar😄
tugcesakzci Bebismgeliyorr çok faydalı mutlaka tüketin probiyotik kaynağı direkt ben çok sade sevmediğimden ağırlıklı olarak çilekli içiyorım
MorKelebek54 Cerenavsar bende bi onu deniyim o zaman metvelsii felan var mi onlarin sade olani icmek daha saglikliymis ama ben de sade icemem diye cekiniyorum sade icmeye hem sadenin tadini da bilmiykrum o yuzden
Cerenavsar MorKelebek54 bence meyveli içmek yerine sade içebilirsiniz daha faydalı. Sade içim marka kefir içebilirsiniz tadı ağır değil gayet güzel
nurcan05 Bebismgeliyorr içim markası deneyin kesinlikle tadı çok güzel öteki markalar kötüydü içemedim
Ayse343434 En iyisi altınkılıç markası diye biliyorum. Sade içip onu sevdiğiniz meyvelerle karıştırabilirsiniz. Bebeğin gelişimi için mecbur alışmaya çalışıyorum
Bebismgeliyorr Ayse343434 evet canim bende altinkilic içiyorum sadesini tadida gayet güzel severek iciyorum
Gamzecanpolat Bebismgeliyorr Bebeğe kilo aldırın içeceklerden birisi kefir ve süt 😇 dışarda çok bekletmeyin ama ekşiyor
Zeytop Dikkat edenler için belirteyim öğrenene kadar severek içtiğim bir içecekti ancak mayalanma yaşadığı için alkol oluşumu gerceklesiyormuş az da olsa. Çoğunun sarhoş ettiği bir ürünün azının da tüketilmemesi gerektiği belirtiliyor.
Deletedmom_112 Zeytop güvenilir bi kaynağı var mı bunun google amca dışında ? Her hamilenin günde 1 bardak sade kefir içmesi gerektiğini her doktor bas bas bağırırken kefirin sarhoş edebileceğini ilk defa duydum. Bu formda çok şey okudum şunu yeme şu olur şunu içme şu olur diye ama en çok buna şaşırdım.
Mermar Zeytop Benim bildiğim sıcakta durursa dönüşüme uğradığı için tüketilmeli. Ancak buzdolabında muhafaza edildiğinde sıkıntı yok diye biliyorum.
Sultanoncul Merhaba altınkılıç laktozsuz kefir alıyorum migrostan hergun bir bardak içiyorum tadı biraz ağır evet ama biraz fındıkla beraber tüketiyorum o bastırıyor tadını tavsiye ederim