Secils bende panik atak yok,borderline teshisi koyuldu onun icin bir tane agir ilac verdi doktor agir dedigim antidepresan falan degil antipskotik .o beni baya etkiledi risperdal ismi.onunla birlikte prozac verdi ama prozac zaten bonibon gibi artik herkes kullaniyor olumsuz bir etkisi yok vs .Ben ilaci hamile kalmaya karar verdigim zaman biraktim.Birdaha hic icmedim.Kendi kendime biraktim kendimi baska seylere yonlendirdim kitap okuyorum kisisel gelisim ve bebek bakimi kitaplari,guzellik uzmanligi ile alakali kendimi gelistiriyorum kafami baska seylerle mesgul ediyorum ama sizinki farkli panik atak yine de ben suna inaniyorum hersey insanin beyninde bitiyor .Kendi kendini tedavi eden cok insan var .Ben hamile kalmadan once okumaya basladim internetten prozac in bile bebege olumsuz etkilerinin oldugunu yaziyordu emzirme doneminde de .onun icin bicak gibi kestim herkes benim gibi olmak zorunda degil tabiki ama ben biraz iradeliyim boyle seylerde bence sizde kendinize guvenin ilaclarla yasanmiyor .Ilac kullanirken cok mutsuzdum cok halsizdim
Hatta depresyon bile yapti bende risperdal.suan daha mutluyum bebegim olucak diye duzeldigimi dusunuyorum hatta