Secils Şubat ayında 10 haftalık hamileydim kalbi durduğu için kürtaj oldum. Şuan tekrar hamileyim panik atagim var yillardir önceki hamileligimde ilacı bırakabildim. Şuan bırakamıyorum doktorum kullanmama devam etmemi ataklar gelirse daha kötü olacağını diyor. Ïlaç kullanan arkadaşlarım yardımcı olurmusunuz
Bendis Secils Bende gebelik için uğraşıyorım ve panik atak hastasıyım büyük ihtimalle bende bırakamayacığım doktorlar kar zarar hesabı yapıyorlar hangisi bebeğe daha çok zarar verirse onu uygun buluyorlar doktor kullan dediyse bencede kullan psiyatriyede danış belki hamilelige uygun daha farklı bir ilaç önerir .Kendini üzüp buna kafayı takarsan ilaç kullanıyorum birşey olur mu diye daha çok atakların artar dua et gönlünü ferah tut doktorlarını dinle. Birde kalp ilacı kemoterapi ilaçları almak zorunda kalanlar a bile var allah korusun kötüyü düşünme
efsanee_ Secils şuan bnm yengem panık ataktan tedavi görüyor hamile degil keşke hamile kalmadan Önce tedavi olsaydınız sizde. Psikoloğa gidiyor ve çok iyi geldigini ataklarının olmadıgını ve kendini çok iyi hissettigini söylüyo. İlaç yerine sende imkanın varsa bi psikologla görüş derim.
Suleetan Secils ve buradaki yorumlar sizin sadece kafanızı karıştırır ötesi olmaz, çünkü bunu yaşayan bilir, öyle ilacı kes kendini terapi et hamile kalmadan yapsaydın gibi cümleler sadece sizi üzer. Sizin dinlemeniz gereken bu işin uzmanı doktorlar..
Pelinabay5844 Korkularınla yüzleşmelisin bende de panik atak vardı ancak atlattım hemde ilaç kullanmadan cesaretini her daim yüksek tut ne kadar korkusuz olursan o derece rahat olursun ve unutma hiç bişi minişinden değerli değil bebeğini kaybetmek istemiyorsan ilaç içmemelisin hakkında hayırlısı olsun inşallah
Secils Pelinabay5844 bende düşünüyorum canım ama doktor suan bırakmanın daha zararı olacağını ataklarin bebeği etkileyeceğini söyledi birdaha gidisimde tekrar konuşacağım ilaç konusu
Secils Pelinabay5844 elimden geleni yapıyorum canım olmuyor hickimse istemez ilaç kullanmayı panik olmayı düşünüyorum bebeğimi doktor böyle karar verdi inşallah hayırlısı canım sağolasın.
Crocus20 Secils şuan organ gelişimi var. İlk 3 ay ağrı kesici bile alınmaması gerekiyor. Bence ataklarından daha zararlı ilaç kullanman
Aygn Kendi kendine terapi yapsan bende de panik atak var ikiz gebelikti bir tanesi karnimda öldü şuan bir tane prensesim olacak Allahin izniyle Bende bazen kötü oluyrm ama o an başka şeylere veriyrm kendimi toparliyrm
Secils Aygn ilk hamileligimde bırakmıştım 2 aylıkken düşük yaptım kürtaj oldum sonrasında ataklarim basladi tekrar ılaca başladım yeniden hamileyim doktor bırakmam çocuğa zarar diyor arada kaldım ben surekli atak korku icindeyim canım gecmiyor
Suleetan Secils paxera yı bırakacaksanız bile sakın birden kesmeyin bende kullanıyordum bebek düşündüğüm için birden bıraktım ve sonra daha ağır depresyon geçirdim başka ilaçlar verildi onları kullanırken de hamile kaldım bu seferde o ilaçları birden kestiler hamileliğim devam ediyor ancak benim ruhsal durumum hala kötü. Siz doktorunuzu mutlaka dinleyin ve bebek için diyip sakın birden kesmeyin çok sarsıyor paxera birden kesilince. Allah yardımcınız olsun
Secils Anneolacak ben ister miyim ilaç kullanmak elde değil olmuyor hergun atak ve korku içinde allah yardimcimiz olsun
Secils Crocus20 biliyorum canım maalesef 6 senedir panik atakim var bende ilacsiz hamilelik süreci olsun isterdim ataklarin bebeğe zarar vereceğini düşünuyor doktor
Secils Bendis 6 senedir panik atak rahatsızlığım var korkudan uyuamıyorum evde tek kalamiyorum herseyden korkuyorum sonunda atak geliyor acile gidiyorum doktorum kullanmami söylüyor sizin dediğiniz gibi kalp ve kanser ilacı kullanan hastalar var dedi insan bile bile ilaç içer mi elimde değil inşallah geçer
Secils efsanee_ 6 senedir panik atakim kürtaj olduktan sonra artti benimde gittiğim 6 senelik doktorum var inanın geçmiyor kolay birşey değil
Secils Suleetan bu ilaçların başlamasi ve bırakması zor canım zaman lazım sürekli depresyonda korku halinde olmak nedir bilirim bedenen ruhen çöküyorsunuz birdahaki kontrolde tekrar soracağım sagolun allah sizinde yardımcınız olsun.
efsanee_ Esilaminel izmirde canım dr . Bide yengemde çocuk düşünüyo içtigi ilaçlar bitince 3ay kadar da vücudu dinlendrme yapıcak bebişleri riske atmamak lazım
Secils Suleetan haklisiniz insan sürekli düşünüyor benimgibi ilaç kullanan varmı diye nasıl gecicek bu süreç diye doktorlarımız a güvenimiz sonsuz canım
Esilaminel efsanee_ Rabbim yengenizin gönlüne gore versin acil sifalar dilerim... Cok tesekkur ederim⚘
Secils efsanee_ keşke ılaca baslamasaydi bırakması zor canım ilacsiz da olmuyor oda zor inşallah sorun olmaz
Cisel Secils bende panik atak hastasiyim benimde gebeligimin ilk 3 ayi cok zorladi beni ve iki kere atak gecirdim cok cok zordu Allah dusmanima vermesin😔 simdi 3 ncu ayim yeni bitti zaman zaman carpintim oluyor yine pasiflora icebilirsin dedi doktor onunla idare ediyorum. Allah yrdimcimiz olsun
Bendis Secils Aynı şeyleri yaşayoruz ben tek başıma sokağa çıkamadığımı bilirim o yüzden doktor kullan dediyse hiç üzme canını allah onu korur inşallah zaten bizim gibi o kadar çok insan var ki maşallah sağ salim doğum yapmış bebeği sağlıklı siz doktorunuzu dinleyin bence