Derinnmom halen özeldeki doktora devam ediyor musunuz. Bence eğitim araştırmada yapacaksanız, sadece o hastaneye devam etmeniz de fayda var maddi açıdan.( Tabi sizin için sorun oluyor mu bilmiyorum ama).Bide doktorun göz aşinalığı olmasında da ayrıca fayda var. Devlet hastaneleri kalabalık olduğu için doktorlar hastaları tanıyamayabiliyor.