babyshark__ Sedaork4 15.104 civari falan olmasi lazim yarinki kan tahlilinde yanlisim yoksa canim yani sen kesin gorursun canım belkide kalp atisi falan da duyarsin
Mervebltrk babyshark__ 3kasım en son regl tarihim 5aralık da regl tarihmde kan verdim 4218 çıktı 2hafta sonra randevum var kalp atışını falan duyarmıyım
Sedaork4 babyshark__ amin kuzum seninde güzel haberlerini bekliyorum sonuç çıkar çıkmaz haber vericem sende unutma ❣️
babyshark__ Sedaork4 canım naptın gittinmi doktora ben geldim ultrasonla bakti doktor ama cok kucuk belli belirsiz dedi alttan bakti biraz daha net bi kan ver 8000 9000 lerdeyse sıkıntı yok normal ama daha yuksekse degerin o zaman konusuruz dedi 😒
Arzuesin Mervepera merhaba bende dün gittim bebiş gözüktü ama kalp atışı yoktu sizde varmıydı acaba haftaya tekrar çağırdı
Mervepera Arzuesin sesi açtı çok az duyulur gibi oldu bu haftalarda karından duyulmaması normal ama ben gördüm kalp atısını dedi alttan bakarsak anca duyabiliriz dedi haftaya duyulur tam net büyük ihtimalle
babyshark__ Mervepera degerım 1042 çıktı ptsi tekrar kan vericem 4000 olmasi lazimmis o zaman o deger olmazsa buyuk ihtimal kurtaj falan olucak herhalde
Mervepera babyshark__ ay saçmalama baska dr a git kuzum ya 🥹🥹 654 le öğrendim dahada kimse bakmadı benim değerime birsey olmaz Allah ın izniyle 🥹
babyshark__ Mervepera bugun baska bir doktora gidicem ki o doktora ayni gun icinde randevu bulmak imkansizdir acarken sayfayi dedim allahim hayirlisiysa randevu bulayim ve buldum insallah guzel seyler soyler