Kızlar kafam karıştı sorumda şu 2 hafta önce gittim kese yoktu degerim 150 idi hafta hesaplamaya kese oluşumundan sonrami hesaplamaya başlıyoruz yoksa öncede başlanıyormu uygulamada son adetime gore 6 hafta 5 gün olarak gozukuyor aydınlatın beni kızçelerr