MCandan canım benim eğer gelişimi normal değil dediyse o ayrı ama benim demek istediğim farklı bişeydi erken haftalarda bazı olağan durumlar vardır eğer bir sıkıntısı olmadığı halde öyle diyorlarsa inanıp kendini üzme diye dedim ama bir sıkıntı varsa orasını bilemem tabiki takibini yapan doktor daha iyi bilir.