Merhaba Arkadaşlar 6 haftalık hamileyim dün kanamam başladı ve leke gibi değildi adet gibi fazla idi iki defa hastaneye gittim bugün pek olmadı bide bebeğin kesesi yuvarlak değildi yamuktu aynı şekilde bebek ultrasyonda görülmüyo ama alttan muayene de görülüyo bu durumu yaşayan var mu çok korkuyorum