Meralmert ben çantama
Bebeğe;
İlk giyiceği 5li takım içine bir bez çorap birde penye banttaniye koydum
(Koroplastın çift kilitli poşetlerine koydum herşeyi üzerlerinede yazdım içerisinde ne oldugunu)
2 tane yedek 3lü takım
1 tane müslin örtü
2 tane uzun kollu zıbın yenidoğan için
1 numara 40lı molfix bez
Bolca ağız mendili ve çorap
Pişik kremi
Pamuk ,bi paket ıslak mendil ve kağıt havlu
Emzik
Biberon(sezeryan doğum yapıcagım için sütüm gelmezse diye mama verirsek diye koydum nolur nolmaz diye)
Kalın peluş battaniye
Bide hastaneden çıkarken giydirmek için peluş tulum almıştım onu koydum
İsimli tulum(resim çekilmek için)
Kendim için;
2 takım pijama
4 çorap
4 kilot
3 atlet
1 paket lohusa pedi
1 paket gece pedi
Yelek
Başörtü(kapalıysan)
1 tane emzirme südyeni
Gogus pedi
Havlu
Ben bunları koydum😊