Sksjsux355-- Bebisbg34 yok yok zararı yok korkutma kendini canım. Bol bol muz tüket patates haşla ye bunlar iyi gelecek bide sıcak tut belini göbeğini canım. Kanama ağrı olmadığı müddetçe sorun olmaz çocukta doktorumun dediği bu bana🤗
Bebisbg34 Sksjsux355-- bı hafta sürünce acayip endiselendım korku sardı iyice paranoyoklaştım 🤦🏼♀️ Su cok icmeye calisiyorum ama patates te muzda yiyorum henuz hala faydası yok
Sksjsux355-- Bebisbg34 stres yaşıyorsan eğer doktora bi görün stres yaşaman iyi değil için rahat olsun enazindan
Sksjsux355-- Bebisbg34 oo zaman kendi kendine geçer o durum ara ara yasayabilirsin şuan 38+2 deyim ve ishalim
Faide2147 Bebisbg34 bende bugün aynı sorudan soracaktım şuan 25+6 yım dündendir ishalim acaba bi zararı var mı bilemedim 😕
Bebisbg34 Faide2147 bi kac günlük yokmuş canım 1 haftadan sonrssı doktora gitmeyi tavsıye ediyolar 🤦🏼♀️
Bebisbg34 Sksjsux355-- günde bitane ya düştü smdılık geceleri oluyo oda artık smdi normalleşmedide hala su gibi 🤦🏼♀️
Bebisbg34 Sksjsux355-- artık diyorum cok sumu iciyorum omu yapiyo ne kdar katı şey varsa yiyorum🤦🏼♀️ Acile gittim oda bı ılac yazdı ama kullanıp kullanmamak arasinda kaldım