Bebisbg34 korkutma kendini google tam kafa bozmalık yer:)) gebelikte benim gibi evham yasayan olmamıştır sanırım. 2.3 gun de bi gece yarıları kocami uyandırıp sürekli kan tahlili yaptirirdim. Herşey her zaman gayet güzel çıkardı hiçbirseyim yoktu oysa ki. 32 haftadan sonra duruldum kabullendim. Gebeyim ve her an her durumu yaşamam normal eğer yasayamazsam asıl yolunda gitmeyen bisey vardır diye. Şuan 37+5 teyiz ve gün sayıyoruz bebiş için çok şükür sonlara gelince anlıyor insan keşke o kadar çok evham yapmamasi gerektiğini🥰🥰