Edaerdal62 Ozge4154 canım bizdedir aynı haftadayız bende öyleyim sırt ağrısı sağ sol don mahvolduk ve idtar en büyük problemim son bı hafta akıntı artış oldu acaba sendedir öylemi bir de bebeğin kaç kg onunla alakalı olabilir agır ise vücuduna göre küçük anneler genelde daha çok ağrı yaşıyor
Merveser41 Ozge4154 bende aynı sekildeyim. İlk dogumumda bunu çok dert etmiyordum çünkü gündüz uyuyabiliyordum dinleniyordum. Ama şimdi 3 buçuk yaşında ilgilenmem gereken. Bir cocugum var şimdi hem gece hem gündüz uyuyamıyorum
Ozge4154 Merveser41 çok haklısın canım gerçekten Allah yardımcın olsun zor rahat edersin ilerde inşallah 🤲🏻
Sinifcianne34 Ozge4154 ben de aynı fikirdeyim herkes son rahat zamanların diyor ama yıldım yani yıpranmama değsin bebekle uğraşayım daha iyi aynen👍🏻
Dygu1122 Ozge4154 Aynı durum bende de var geceleri 2-3 saatten başka uyuyamıyorum nolcak böyle bilmiyorum bütün ağrılarım da gece başlıyor 🤦♀️
Ozge4154 Dygu1122 benimde aynı şekilde canım asla uyku yok ama uykusuzlukta kötü nereye kadar böyle gidicek bilmiyorum
Ebrudeniz41 Ozge4154 bende uyuyamıyorum malesef çatlaklarım kaşınıyo agrılarım oluyo 36+3 benimde çok kötüyüm karnım çok derin çatladı
Ozge4154 Ebrudeniz41 benimde kalçamda çatlak oldu sadece karnımı hiç kaşımadım kaşırsan daha çok çatlak olur canım kıyafet üstünden kaşı
mavideniz6 Ozge4154 dün gece ben de hiç uyuyamadım normalde mis gibi uyurdum yine uyuyabileceğimi sanmıyorum zaten rahat değilim hiç.Annem hem stres hem de doğum sonrasına hazırlık olduğunu söyledi her gebede oluyormuş hemen hemen..uykusuz geceler bizi bekler 😂
Ozge4154 mavideniz6 ahahahaha kesinlikle son zamanlar kimse uyuyamıyor gördüğün kadarıyla bbebek doğuncaya uyuyamıcaz yandık 😂
Kiwitoveannesi Ozge4154 ben 20 haftaligim bende uyuyamıyorum tam dalıyorum yatakta deli gibi dönmekten uyuyamıyorum heryerim ağrıyor uykusuzluktan gündüzde dinlenme yok oğlum 8 de ayakta 3 buçuk yaşında durduğu yerde durmuyor evin işi yemeği çamaşırı bitmiyor gündüz gözlerim açılmıyor gece uyku gelmiyor
Ozge4154 Kiwitoveannesi Allah yardımcın olsun canım hem çocuk hem ev hem hamilelik zor gerçekten bende aynı durumdayım uykum var deli gibi ama gece uyuyamıyorum
Merversoyakdogan Bana doktorum akşam yemeğinden yarım saat bir saat sonra papatya çayı içip yürüyüş yapmam gerektiğini söylemişti, doktoruna danışarak uygulayabilirsin
Ozge4154 Merversoyakdogan pazartesi günü kontrolüm var canım bugün yürüyüş yaptım akşam bakalım inşallah etki eder uyurum 😂yoksa zombi olarak devam edıcem
Aselkus Ozge4154 ⁸bizde 37 olduk 2 3 haftadir ayni durumdayim yorgunum agrim var uyuyamjyorm sabaha kadar evin içinde dolanip duruyorum
Ozge4154 Aselkus bende aynı şekilde canım vallaha yoruluyor insan ve vücut ağrım çok oluyor artık uykusuzluktan
Zeynepli12345 Ozge4154 Bende 35. Haftadayım uyuyamıyorum 2-3 saatlık uykuyla duruyorum .3 yaşında ilgilenmem gereken bir kızım var mecbur kendimi dinç tutmaya çalışıyorum kendimi