Kızlar bebeğim 28-29 gibi doğum pozisyonu almıştı zaten, 39+4üm bugün kontrolüm vardı. Dünden beri karnım biraz inmis gibi geldi doktora sordum evet kanala girmiş dedi. Sizin bebeğiniz ne zaman kanala girdi, ne zaman doğum yaptınız? Yada yapmadıysanız kaçıncı haftadasınız?