Hamileyim şuanda ileri derecede idrar yolu iltihapım var normalde peynirimsi gibi akımtım olurdu sonra yeşil akıntıya döndü şuanki durum ise her çişimi yaptığımda kanamam oluyor düşük tehlikem yok bu arada bir çok ilaçlar kullandım ama nafile üramisin vb fitiller umuyorum ki doğumdan sonra geçer