ozlemabdullah selam bende su an 29+0 ım bende sabırsız bir şekilde bekliyorum, sağlıkla gelsinler insallah kızmı senin bebiş bnm sezaryen olacak bu sebepten erken gelmek istemezse 5 martta kucağıma alacağım. Birde benim kız pek nazlı hala yüzünü göstermedi☺️