Mervevebebegi15 Kuboss-98 bende iyiyim canım kusura bakma geç gördüm kimyasal gebeliklerimin arastırılması için iyi bir doktora gidiyorum yarın genetik testi vereceğim inşallah bi problem çıkmaz mutlu yıllar bu arada 🥰
Kuboss-98 Mervevebebegi15 çok iyi yapmışsın canım, inşallah bı sıkıntı yoktur, en yakın zamanda da olur bı bebisiniz. Sana da mutlu yıllar canım. Kısa zamanda güzel haberler almak dileğiyle ♥️✨
Anneolmak38 Kuboss-98 Kese göründü demişsiniz de kesenin göründüğünde beta hcg değeriniz kaçtı aceba benimde son adet tarihime göre 5+5 haftalık su an. En son 28 Aralıkta hastaneye gittim beta hcg değerim 898 çıktı Ultrasonda kese gozukmedi
Kuboss-98 Anneolmak38 ben en son beta için kan verdiğim de 387 çıkmıştı sonrasında kan almadı doktorum , kendisi hesapladı tahminen şu gün gel görünür dedi. Gittiğim de de gördü. Tekrar kan almadı , o yüzden bilmiyorum
Mervevebebegi15 Kuboss-98 merhaba küboşcuğum çıkmadı henüz regl 3. Günü testlerim ve regl son günü rahim filmi çektireceğim ama gecikti adetim kimyasaldan sonra ilk adetim olacak sen nasılsın bebiş nasıl her şey yolundadır inşallah 🥰
Kuboss-98 Mervevebebegi15 Allah’ım inşallah hiç birine gerek kalmadan bebisine kavuşursun 🤲🏻. Rahim filmi bende çektirdim anestezi almadan korkma . Biraz sancı veriyo evet ama dayanilmayacak kadar değil . Biz iyiyiz şükür herşey yolunda 10 haftalık olduk şuan bir sıkıntımız yok ablası . Olmaz da inşallah. Seninde güzel haberlerini duymak istiyorum ☺️
Mervevebebegi15 Kuboss-98 amin canım inşallah ya bende güzel haberler vermeyi çok istiyorum sağlıkla sıhhatle büyüsün inşallah 🥰
Kuboss-98 Mervevebebegi15 amin canım hakkımızda hayırlısı inşallah, rabbim herkesin gönlüne göre versin
Mercan_35 Simge22 artış çok güzel tatlım🧿 sen bilirsin ama bence artık kan verme kese randevusu al derim 👶🏼
Simge22 Mercan_35 çok teşekkür ederim canım doktor istediği için verdik zaten 2 kere kan ilkini acile gittiğimde öğrendim 4+5 im muayne için çağırdılar