Mervevebebegi15 inşallah canım benim, inşallah rabbim senin de gönlüne göre verir, bende ilk çocuğumu düşük yaptım sonra bir buçuk sene çocuğumuz olmadı , Ankara’da genetik test falan yaptırdık pıhtılaşma olduğunu öğrendik ilk çocukta o yüzden düşük olmuş dediler , baya uğraşmıştık ama hiç ummadigim bir anda oğluma hamile olduğumu öğrendik . İnşallah en kısa zamanda sende güzel haberler alırsın