Bende bebeğimi doğurmadan önce aşırı korkuyordum nolcak nasıl dayancam diye spinal sezaryenle 35. Haftamda doğum yaptım aniden hiç korkacak bişey yokmuş asla bir acı hissetmiyorsunuz ama bir hissiyat oluyor korkulcak bişey değil ama😊 zaten ne oldugunu anlamadan 5 10 dk içinde bitiyor sonrası da benim adıma çok rahattlı ilk yürüyüş gaz cıkarma 2. Gün kendi başıma ayağa kalktım normalde sondadan bile korkan insan olarak ben spinal sezaryen olduysam herkes olur hepiniz sağlıkla kucağınıza alın inşallah 😇