Aliss61 bu engellenebilir bir korku aslında, kendi kendini motive etmelisin kaç doğum var ki ölümle sonuçlanan. Bende zor bi gebelik geçiriyorum benimde korkularım var bebeğime bisey olacak diye ama bu düşünce aklıma geldiğinde hem karnimdaki bebeği olumsuz etkilememek izin hem zorlu gecen süreci daha da zorlaştırmamak için hemen kafamı oyalanmak şeyler ile ilgileniyorum ve en önemlisi bol bol dua ediyorum. Dışarıdan duyduğunuz hikayelere kulaklarınızı tıkayin size olumsuz bisey anlatan birisi varsa görüşmeyin mesafe koyun. Benim yanımda Olumsuz bisey anlatilirsa hemen uyarıp duymak istemediğimi söylüyorum. Çünkü dışarıdan duyduğumuz şeyler ne kadar farkında olmasakta bizi etkiliyor. Ben sırf bu yüzden mesela vajinusmus oldum va yaklaşık 6 7 ay eşimle bu sorunu aşmaya çalıştık ve evliliğimin ilk ayları zorlu geçti, geriye dönüp duzeltemiyorum mesela zamani güzel geçirin keyfini çıkarın 😍 fazla uzun konuştum sanırım bende biraz dolmusum