mombarbie_ 28+5 olduk biz de 😍 dün kontrol vardı hep 1 hafta geriden geliyordu şimdi haftasını yakalamış çok şükür, makat geliş şuan ama daha döner diye düşünüyorum, diğer oğlum da 30dan sonra dönmüştü yanılmıyorsam. Yürüme zorluğum var, mide ekşimesi çok az şimdilik iyi gidiyoruz. Aralık ayına gelmişiz çok az kaldı 🙏